Matrícula curs 2023-24

Dates: del 20 al 28 de juny de 2023.

La matrícula es realitzarà de manera virtual. Per tal de fer-la efectiva, caldrà enviar la documentació sol·licitada (veure apartat documentació) al correu electrònic secretaria@institutdegurb.cat. Un cop rebuda la documentació, el personal de secretaria del centre enviarà el resguard de la matrícula a la família per correu electrònic. En cas de dificultats, es podrà trucar al centre per sol·licitar cita prèvia.

Import de matrícula i material:

• 165 € en concepte de matrícula, quota AFA, llibres, bata laboratori (en préstec per un curs), samarreta d’esport (en propietat pels 4 cursos) i taquilla (per un curs). El pagament es realitzarà per transferència bancària al número de compte ES81 0081 1879 8100 0102 1210. Quan s’enviï la documentació de la matrícula a secretaria, caldrà adjuntar-hi el resguard del pagament. També es podrà pagar en efectiu al centre.

Documentació que cal lliurar al moment de la matrícula:

• 1 fotografia de carnet en format digital.
  • DNI de l’alumne/a (escanejat o fotografia), si no s’ha presentat durant la preinscripció.
  • Targeta sanitària (escanejada o fotografia), si no s’ha presentat durant la preinscripció.
  • Carnet de vacunes (escanejat o fotografia). Si no se’n té, caldrà presentar un certificat mèdic oficial.
  • Omplir aquest formulari de dades de l’alumne/a.
  • Sol·licitud de servei de transport escolar (autobusos Sant Bartomeu del Grau, Santa Eulàlia de Riuprimer i Muntanyola).
  • Sol·licitud de beques i ajuts:
    • Ajuts de llibres, material i activitats en horari lectiu.
    • Ajuts de desplaçament. Distància de més de 3 km des del domicili fins al centre (alumnat de Gurb) o des del domicili fins a la parada de l’autobús.
    • Servei de transport escolar no obligatori.
      • Díptic informatiu.
      • En aquest cas, s’ha de presentar la sol·licitud individual model taxa. Aquest PDF es pot omplir des de l’ordinador, mòbil o tauleta i signar-lo digitalment. Un cop fet, cal desar el PDF i enviar-lo a secretaria@institutdegurb.cat. La família també pot imprimir el model de sol·licitud, omplir-lo en bolígraf, digitalitzar-lo (escanejat o fotografia) i enviar-lo a l’adreça de correu electrònic abans esmentada.

Si teniu dificultats, truqueu el centre per tal de resoldre dubtes o fer la matrícula de forma presencial.