Auxiliar de conversa

L’Institut de Gurb, gràcies al suport de l’AFA, compta cada any amb la presència d’un auxiliar de conversa en llengua anglesa que dedica una hora setmanal a cada grup-classe. Durant aquesta hora, l’alumnat realitza activitats de conversa en anglès amb l’objectiu de millorar la seva fluïdesa en aquesta llengua. És, per tant, una molt bona oportunitat pels nostres alumnes per millorar les competències de la dimensió de la comunicació oral i els coneixements de cultura britànica.

Al llarg de tots aquests cursos, hem tingut diversos auxiliars de conversa: la Gemma Breslin, en Samuel Green, la Francesc Wright i la Pippa Bindin. Actualment, i des de ja fa un parell d’anys, el nostre auxiliar de conversa és en Caine Isham, del Regne Unit.