Preinscripció curs 2024-25

La preinscripció escolar per al proper curs 2024-25 es realitzarà de manera telemàtica. A continuació trobareu tota la informació.

Informació general

Dates: del 8 al 20 de març, ambdós inclosos.

Enllaç: presentar la sol·licitud a educació secundària obligatòria. Clicar el botó vermell “Presentar la sol·licitud” i, en el quadre de “Primer pas”, desplegar on diu “Per Internet”.

• Hi ha dos tipus de sol·licitud:
    •  Electrònica: cal identificació digital
    •  Suport informàtic: sense identificació digital

Sol·licitud electrònica

Mitjançant certificat digital, com DNI electrònic, Cl@ve, idCat, etc. Si no es disposa de cap certificat, se’n pot generar un de forma fàcil, l’idCat Mòbil.

Una vegada identificats, caldrà entrar el número d’identificació de l’alumne/a a RALC que us proporcionarà l’institut on està matriculat per poder recuperar les seves dades personals i acadèmiques, omplir les preferències i enviar la sol·licitud. En la majoria de casos no caldrà fer res més ni adjuntar cap tipus de documentació, donat que s’haurà fet l’intercanvi de validació de les vostres dades amb totes les administracions implicades.

Sol·licitud en suport informàtic

Caldrà identificar l’alumne/a amb el seu núm. d’identificació d’alumne i omplir el formulari. Quan s’enviï, es farà l’intercanvi de dades amb les administracions implicades i caldrà adjuntar escanejada o fotografiada la documentació d’identificació i filiació (DNI, llibre de família, etc.), juntament amb la qual al·legueu a efectes de barems i que no s’hagi pogut validar.

En cas de dubte

Podeu posar-vos en contacte telefònic amb nosaltres (938897572), en horari d’oficina, i us ajudarem a complimentar el procés.

Horaris d’atenció al públic: de dilluns a divendres de 8:00 a 14:30 h.

També podeu consultar la següent pàgina web: preinscripcio.gencat.cat

O escoltar els podcasts de la preinscripció a: Introducció a la preinscripció

Informacions i/o recomanacions

• Tenir fotografiada o escanejada la documentació en el mateix dispositiu des d’on es fa la sol·licitud.
  • El codi de centre del nostre centre és 08068380, el necessitareu per indicar a quin centre voleu preinscriure-us.
  • Demaneu al vostre centre actual el número d’identificació de l’alumne (IDALU) per poder lligar la sol·licitud al seu expedient acadèmic i personal.
  • La persona sol·licitant SEMPRE és l’alumne/a, malgrat s’identifiquin amb un certificat digital d’algun dels progenitors o tutors/es.
  • Cenyiu-vos al calendari establert, lliurar la sol·licitud o la documentació fora de termini us fa perdre tots els drets d’adscripció amb el risc que això comporta de quedar-se sense plaça al centre.
  • A l’inici de la presentació de sol·licituds trobareu una pantalla sobre protecció de dades.  És important marcar el “xec” del padró perquè es puguin recuperar les dades de residència per a la puntuació de la proximitat. Si, per error, no es marca, caldrà presentar el volant de convivència. Igualment, si es vol al·legar la discapacitat, també cal marxar el xec. ​

Criteris de baremació

• Criteris específics: adscripció al centre. Té preferència l’alumnat que procedeix de les escoles de primària adscrites a l’Institut de Gurb: Escoles de Gurb, Muntanyola, Sant Bartomeu del Grau i Santa Eulàlia de Riuprimer.
  • Criteris prioritaris

Calendari de preinscripció i matriculació curs 2024-25

​Fases de la preinscripci​ó​​ Dates
Publicació de l’oferta inicial 5 de març