Ajuts de suport a l’escolarització curs 2023-24

Novetat convocatòria 2023-24

Les sol·licituds per part de les famílies s’hauran de presentar amb certificat digital (FNMT, tCat, Cl@ve, idCat mòbil, etc.).

Noves sol·licituds
  • Servei de transport escolar no obligatori

En aquest cas, tot l’alumnat ha de presentar la sol·licitud individual utilitzant el model taxa.  Aquest document es pot omplir des de l’ordinador, mòbil o tauleta i signar-lo digitalment. Un cop fet, cal desar el PDF i la família l’ha d’enviar per correu electrònic a secretaria@institutdegurb.cat.

També existeix l’opció que la família s’imprimeixi el model de sol·licitud, l’ompli en bolígraf, el digitalitzi (foto, escàner, etc.) i l’enviï a l’adreça de correu electrònic abans esmentada.

Terminis

En cas de dubte

En cas de dubte a l’hora d’omplir la sol·licitud, us podeu posar en contacte amb la secretaria del centre per correu electrònic (secretaria@institutdegurb.cat) o per telèfon (93 889 75 72).

Horari d’atenció al públic: de dilluns a divendres de 8:00 a 14:30 h.