Activitats extraescolars

Pel proper curs 2021-22 l’Institut de Gurb ofereix diverses activitats extraescolars:

Activitat extraescolar d’escalada

L’Associació Esportiva Escolar de l’Institut de Gurb organitza una activitat extraescolar d’escalada al Garatge Fanàtik de Gurb. El preu de l’activitat és de 20 € / mes per aquells alumnes que realitzin l’activitat un dia a la setmana i de 35 € / mes per tots aquells que la realitzin dos dies. El preu inclou el lloguer de les instal·lacions, el material, un monitor i l’assegurança, i les sessions tenen una durada d’una hora i mitja.

Seguint les indicacions de prevenció del Covid-19, els grups seran d’un màxim de 10 alumnes. També caldrà desinfectar-se les mans amb gel hidroalcohòlic abans d’entrar, utilitzar la mascareta quan no s’estigui escalant i mantenir una distància de seguretat de 2 metres entre els usuaris.

Per més informació sobre l’activitat, podeu contactar amb l’Albert Barniol, professor responsable de l’activitat: albert.barniol@institutdegurb.cat

Activitat extraescolar de pàdel

L’Associació Esportiva Escolar de l’Institut de Gurb organitza una activitat extraescolar de pàdel al Pàdel Osona de Gurb. El preu de l’activitat és de 30 € / mes per aquells alumnes que realitzin l’activitat un dia a la setmana i de 50 €/mes per tots aquells que la realitzin dos dies. El preu inclou el lloguer de les instal·lacions, el material, un monitor i l’assegurança, i les sessions tenen una durada d’una hora. L’activitat es realitzarà en grups d’entre 3 i 4 alumnes.

Recordem, també, que l’Associació Esportiva de l’Institut de Gurb té un conveni amb el club de pàdel que permet als alumnes i exalumnes de l’Institut de Gurb fer ús de les instal·lacions del pàdel de dilluns a divendres de 15:00 a 17:00 h i els caps de setmana a un preu molt econòmic.

Activitat extraescolar de robòtica

La robòtica educativa és una disciplina transversal que, per una banda, permet treballar de forma pràctica i divertida diferents competències i, per altra banda, reforça de forma considerable valors tan importants com el treball en equip, la innovació i l’autoestima a través del mètode “learning by doing“.

Els alumnes que participin en aquesta extraescolar tindran l’oportunitat de viure en primera persona la First Lego League, una competició que des del 1998 convida equips de tot el mon per descobrir la diversió i l’emoció per la ciència i la tecnologia proposant un repte global relacionat amb una problemàtica del món real.

L’Associació Esportiva Escolar de l’Institut de Gurb organitza l’activitat. El preu de l’activitat és de 25 € / mes per aquells alumnes que realitzin l’activitat un dia a la setmana i de 45 € / mes per tots aquells que la realitzin dos dies. El preu inclou el material, un monitor i l’assegurança, i les sessions tenen una durada d’una hora i mitja.

Activitat extraescolar de teatre

T’agrada fer teatre? No ho has provat mai i t’atreveixes a fer el primer pas?

Aquest projecte va adreçat als alumnes de 1r a 4t d’ESO. Es tracta de teatre per a joves i fet per joves. L’objectiu és partir d’una idea, d’un concepte del que tinguem ganes de parlar, fer-ne debat, buscar o escriure textos, treballar a partir d’improvisacions… i mica en mica fer créixer un espectacle teatral.

En tot aquest procés, a més de conèixer el llenguatge i les estructures teatrals, treballarem l’expressió oral i corporal, la creativitat, l’empatia, les emocions i sobretot aprendrem a valorar el treball en equip, tot des del joc i els exercicis teatrals.

El projecte, dirigit per Xevi Font, actor i director teatral vigatà, també neix amb la voluntat de crear una peça teatral que es presentarà a finals de maig al Teatre de l’Esperança de Gurb.

L’activitat, si compta amb un mínim de 8 inscrits, es realitzarà tots els dijous de 19:00 a 20:30 al teatre de l’Esperança de Gurb. L’activitat té una única quota de 160 €. Més informació en aquest document.

Per formalitzar la inscripció cal omplir el full d’inscripció i enviar-lo per correu electrònic a font@xevifont.cat.

Activitat extraescolar d’idiomes

Tens un bon nivell d’idiomes? T’agradaria poder conversar de qualsevol tema amb qualsevol persona d’arreu del món? Per tal de poder millorar el nivell d’idiomes dels alumnes de 1r a 4t ESO i preparar-se per obtenir un títol oficial o senzillament iniciar-se en una nova llengua i consolidar la conversa, Osona Idiomes proposa diferents cursos per preparar els exàmens oficials en el marc europeu de les llengües A1, A2, B1 i B2 d’anglèsfrancès i alemany i cursos molt pràctics de conversa per aconseguir més fluïdesa oral.

Els cursos s’impartiran a partir de les 16 h, o bé 1 dia a la setmana 1,5 hores o 2 dies a la setmana 1 hora cada dia. No hi ha matrícula, només es cobrarà el material en la quota del mes de novembre.

Preus mensuals:

B1 conversa Dimecres 16-17.30 h
A2 Dilluns i dimecres 16-17 h
A1 Dimarts i dijous 16-17 h

En cas que us interessés cursar una altra llengua (italià, xinès, etc.), feu-nos-ho saber al correu electrònic info@osonaidiomes.com i podem també impartir-la si surt un número mínim d’alumnes.

Data límit per la inscripció: 25 de juliol