Xerrada sobre experiències educatives d’ERASMUS +

El passat 5 d´octubre va tenir lloc una xerrada sobre experiències d’alumnes de cicles formatius de grau superior de l’INS CAR que van realitzar pràctiques a l’estranger l’estiu passat dintre del programa Erasmus +. A aquesta xerrada vam comptar també amb la participació de l´empresa d´acollida holandesa on els nostres alumnes van fer les practiques.

Adam Candalija, Pau Hernando, Martí Monforte de 2º d´EAS i Marcos Sinobas, Carmen Chidimma i Ton Serra de 2º de Condicionament Físic, van compartir amb els seus companys la seva experiència realitzant pràctiques professionals durant els mesos de juny i juliol de 2023 a Leeuwarden (Països Baixos).

Aquesta activitat s’emmarca en la promoció de la convocatòria de beques Erasmus + per al curs 23/24. Durant els mesos d´octubre i novembre els alumnes, a les classes de Formació i Orientació laboral i d´Empresa i Iniciativa emprenedora,  han rebut informació i suport per a sol·licitar les beques.

La nova convocatòria de beques Erasmus + ja està publicada i el termini de sol·licitud finalitza a mitjans de gener.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *