XERRADA SOBRE EL DECRET D’INCLUSIÓ

El passat 24 de febrer, Eva Miró, orientadora  i professora del Màster de Secundària, va fer una xerrada al professorat d’ESO i batxillerat de l’institut sobre el decret d’inclusió del Departament d’Educació. Aquest decret, aprovat el 2019, preveu que el gruix de nens i joves amb necessitats educatives especials vagin a les escoles i instituts i no als centres d’educació especial.

A la xerrada es va parlar de com implementar a l’aula les mesures que preveu el decret per minimitzar les barreres, per plantejar un currículum flexible i, sobretot, per proporcionar els suports necessaris a l’alumnat  perquè la praxi es basi en una mirada inclusiva i els alumnes puguin aprendre junts, sent tots diferents.