Visita de professors de Còrsega i Marsella Erasmus+

La setmana del 22 al 25 de febrer vam rebre la visita de cinc professors de Còrsega i Marsella, que van realitzar un “job shadowing” a l’Institut del CAR, dintre del programa Erasmus+.

Els professors provenen dels centres CSJC (Centre du Sport et de la jeunesse Corse) i UFCV de Marsella. En els seus centres també s’imparteixen cicles formatius d’esports i en el cas del CSJC de Còrsega també és un centre d’alt rendiment esportiu.

Els professors van participar en el nostre dia a dia, realitzant diferents activitats amb els nostres alumnes i professors en les classes de diferents mòduls professionals del cicles formatius de grau superior (Ensenyament i animació socioesportiva i Condicionament físic). També van poder conèixer el funcionament del nostre Institut, el del Centre d’alt rendiment esportiu, i el del sistema escolar català. Va ser una experiència molt enriquidora per tots els participants. Esperem poder-los visitar aviat a Còrsega.