REUNIÓ DE DELEGATS I DELEGADES DE L’INS CAR

La setmana passada es van portar a terme les diferents reunions amb els representants de cada curs. L’objectiu d’aquestes reunions és fomentar la participació entre l’alumnat i crear un bon clima de comunicació quant a centre. Els delegats i delegades de cada curs havien d’aportar a la reunió tres aspectes positius del centre i tres aspectes a millorar que havien treballat prèviament a les tutories amb el suport dels tutors i tutores. A cada reunió va assistir el Cap d’Estudis de cada un dels diferents estudis que es realitzen al centre, juntament amb la directora, a més del tutor de residència del CAR, en el cas de la reunió d’ESO i Batxillerat, Javi Vega. Tots els temes exposats per part de l’alumnat van tenir una resposta a la reunió o la tindran posteriorment a través de les tutories. Agraïm la participació dels delegats i delegades i la seva implicació. Totes les reunions es van realitzar seguint les mesures de seguretat.