Parlem de Ciència

Des de la matèria Ciències del món contemporani, el professor Juan Ignacio Pieras ha engegat una iniciativa adreçada a l’alumnat amb interessos científics i especialment adequada per a aquestes setmanes de confinament.

L’activitat, sota el títol “Parlem de ciència”, consisteix en xerrades informals per videoconferència a càrrec de científics de diferents àmbits, amb un format similar als directes d’Instagram. L’objectiu és parlar d’una manera distesa i interactiva de temes diversos de l’àmbit científic, amb el professor responsable com a moderador. La participació és voluntària i oberta a tot l’alumnat.

La primera d’aquestes xerrades, amb molta participació, es va fer divendres 24 d’abril amb el Dr. Joan Peredo. El tema, de molta actualitat, va ser  el virus de la grip, els refredats i la pandèmia del coronavirus.

Per a més informació, feu click sobre el cartell de l’activitat.