Matriculació Cicle Formatiu Grau Mitjà

GUIA EN EL MEDI NATURAL I DE TEMPS LLIURE

• Del 11 al 15 de juliol de 2022: matriculació dels alumnes preinscrits amb plaça assignada (matrícula ordinària)

Els períodes de matriculació dels cicles de formació professional de grau mitjà són:

• Procés per a alumnat de continuïtat d’escolarització, de l’11 al 15 de juliol de 2022.
    • Procés per a la resta d’alumnat, del 18 al 22 de juliol de 2022.

Si no pots fer la matriculació en aquestes dates, cal que presentis un justificant el més aviat possible al mateix centre dins el periode de matrícula, perquè si no es considera que renuncies a la plaça i la perds.

DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA PER A LA MATRICULACIÓ

– DNI, NIE o passaport.

– Alumnat menor d’edat:  DNI pare/mare/tutor legal i llibre de familia

– TSI (Targeta sanitària individual).

– Certificat de notes (4t ESO o equivalent) segellat i signat on hi consti la nota mitja obtinguda.

– Resguard d’haver sol·licitat el títol d’ESO o titolació equivalent a efectes de matrícula.

– Imprès de matrícula (podeu descarregar-lo o podeu omplir el que us facilitaran a la Secretaria del centre).

– Justificant d’haver rebut les “Instruccions d’inici de curs