III Jornada d’intercanvi d’experiències #aquiproubullying

El passat 3 de juny en aquesta jornada, es van presentar les experiències de quatre centres que participen en el programa d’innovació #aquiproubulling, concretament, la de l’institut Gallecs de Mollet del Vallès, les escoles Vora el Mar de Cubelles i Farigola del Clot de Barcelona, i Centre d’Alt Rendiment de Sant Cugat del Vallès.

El nostre centre va presentar l’experiència de l’elaboració i revisió del Protocol de Protecció del Menor del Centre d’Alt Rendiment. La directora va explicar l’experiència del treball multidisciplinari que es va dur a terme i les transferències fetes a l’institut com a pas previ per desenvolupar el programa d’innovació #aquiproubullying que comencem el curs 23-24.

En aquesta jornada també es va fer un taller formatiu d’acompanyament relacional per a l’abordatge de l’assetjament escolar, en el qual es van facilitar eines i recursos de gestió emocional per a la creació d’espais de confiança que millorin la convivència. Recordem que aquest curs ja s’han posat en marxa diferents tallers en les tutories de 3r i 4t d’ESO en aquesta línia i amb la intenció de continuar treballant en el benestar emocional del nostre alumnat.