Dia Internacional de les Dones

El passat dilluns  9 de març, en el marc de les commemoracions del Dia Internacional de les Dones, l’INS CAR va organitzar una activitat per visibilitzar i conscienciar l’alumnat i tota la comunitat educativa sobre els drets de la dona. Amb aquest objectiu, i seguint el lema de les Nacions Unides ” Soc de la generació de la igualtat: pels drets de les dones”, es va convocar una taula rodona amb quatre dones de perfils diversos com a ponents.

El col·loqui, moderat per la professora Esther Quevedo, tenia com a finalitat que les quatre convidades, de diferents generacions i de diferents recorreguts professionals,        esportius i personals, reflexionessin sobre diversos temes a partir de les seves pròpies experiències de vida i donessin veu a tantes altres dones que, malauradament, no es    poden fer sentir. Les ponents van ser: Dolors Benach (professora jubilada), Marta Bellés (periodista), Sílvia Benítez (estudiant universitària i esportista del CAR) i Núria Picas ( Campiona del món d’ultramaratons i diputada al Parlament de Catalunya).

Una vegada més, volem agrair a les ponents i a la moderadora la seva participació, al professor Albert Viaplana, el suport gràfic i, molt especialment, a tot l’alumnat la seva contribució a l’elaboració de preguntes i  la seva actitud fantàstica durant l’acte.