Comunicat a la comunitat educativa

Benvolgudes famílies i alumnes,

D’acord amb les instruccions rebudes del Departament d’Educació, i en coincidència amb la decisió presa pel CAR en el mateix sentit, us comuniquem que l’Institut del CAR restarà tancat des del dia 13 de març fins al dia 27 del mateix mes, ambdós inclosos, i que, per tant, queden suspeses les classes en horari lectiu, tal com succeeix a la resta de centres de Catalunya. Mentre no es notifiqui el contrari, no es podrà accedir a les instal·lacions del CAR.

Seguirem mantenint-nos atents a les instruccions del Departament d’Educació i a l’evolució de la situació i us mantindrem al corrent de qualsevol novetat significativa.

Us recomanem que tingueu oberts canals de comunicació fluids amb el personal del centre educatiu, com poden ser el correu electrònic i la plataforma educativa Esemtia.  Us farem arribar informació des de l’Institut i el professorat es posarà en contacte amb l’alumnat perquè puguin fer tasques relacionades amb les matèries.

També us recordem que cal que seguiu les indicacions, recomanacions i protocols que estableix el Departament de Salut pel que fa a la prevenció del virus i que podeu consultar a http://canalsalut.gencat.cat/coronavirus

Us agraïm la vostra comprensió i col·laboració.

L’Equip Directiu