Cicles Formatius. Informació per a la preinscripció i la matrícula

Si estàs interessat en cursar algun dels següents cicles formatius, aquí trobaràs la informació sobre aquests estudis, la preinscripció i la matrícula:

– Llistat d’admesos 9 de juliol de 2021. Feu click aquí

Els/Les alumnes que esteu en el 1r full de la llista, si feu la matrícula presencialment, heu de venir a fer la matrícula els dies 12 i 13 de juliol de 10 a 13h; els que apareixeu al 2n full, els dies 14 i 15 de juliol de 10 a 13h. Si no podeu aquest dies també podeu venir el divendres 16 de 10 a 13h. És molt important que feu la matrícula en el període indicat, ja que després té preferència l’alumnat de la llista d’espera. Si estàveu admesos, i el dia 16 abans de les 13:00 h no heu fet la matrícula, perdreu la plaça i passareu al final de la llista d’espera.

– Informe llista d’espera 9 de juliol de 2021. Feu click aquí

Us recomanem que consulteu la gestió de la llista d’espera a l’apartat Informació per a la MATRÏCULA.

– Alumnes preinscrits i centre assignat. Feu click aquí

– Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb el barem resoltes les reclamacions a 18/06/2021.

– Publicació de l’oferta final: 7 de juliol de 2021. Feu click aquí

• CFGS de grau superior en Condicionament Físic.

Tota la informació dels estudis (explicacions i característiques). Feu click sobre la imatge.

Si considereu que no esteu correctament a la llista per una errada en l’adjudicació heu de presentar una reclamació davant del Departament d’Educació.
Procediment de reclamació

– Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb el barem resoltes les reclamacions a 05/07/2021
– Llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició ordenada a 08/07/2021.

En aquest llistat s’han detectat errades. Demà el Departament d’Educació publica la llista d’admesos i algunes errades poden persistir o en pot haver de noves. Les persones que estigueu afectades per aquestes errades heu de presentar una reclamació. El Departament d’Educació ens ha indicat el següent protocol de reclamació: