Activitat conjunta amb la Fundació Isidre Esteve

Com a activitat de la unitat formativa Metodologia a la sala d’entrenament polivalent, del MP7, el passat dimecres 13 de novembre els alumnes de 1r del CFGS de Condicionament Físic han estat treballant les barreres arquitectòniques i les limitacions en l’autonomia dels usuaris tant físiques com sensorials i mentals.

Amb aquest objectiu han realitzat una activitat amb la Fundació Isidre Esteve, el centre pont situat al CAR, on els alumnes han realitzat diverses activitats encaminades a viure situacions de limitació de les seves capacitats. Concretament han treballat el voleibol asseguts, el futbol amb limitació de la visió i l’eslàlom en cadira de rodes. A la sala d’entrenament han vist com fer transferències des de la cadira de rodes als bancs i als aparells per treballar la força.