VIVINT LA BIBLIOTECA

Arran de la proposta de promoció de biblioteques a Sant Cugat, els alumnes de 1r i 2n d’ESO de l’INS CAR van realitzar una visita a la Biblioteca Miquel Batllori el passat dimecres a la tarda. Els alumnes, per començar, van aprendre el funcionament i els serveis d’una biblioteca municipal gràcies a les explicacions de la directora, Laura Solà, que també va mostrar-los les diferents sales de què consta la biblioteca. Entre elles, van descobrir espais nous que actualment poden encabir-se en una biblioteca, com ara sales de reunions i experimentació, sales d’estudi o espais per visualitzar pel·lícules.

La darrera activitat, pràctica, va consistir en localitzar un llibre al catàleg digital de la biblioteca, prendre nota del codi que el distingia i tot seguit trobar, físicament, el llibre.

Tot plegat va servir per connectar l’alumnat a un món que de vegades els és més llunyà i que de ben segur, aviat, començaran o tornaran a fer servir.