Scrooge, fem un musical per Nadal

El dimecres 13 de desembre de 2023 l’alumnat de 1 i 2n d’ESO ha participat al Teatre-Auditori en el Musical: Scrooge, fem un musical per Nadal, una versió musical del Conte de Nadal de Charles Dickens.

És una cantata on enguany han participat el Cor Infantil Sant Cugat i més de 400 nois i noies d’escoles i instituts de Sant Cugat.

A la història original, Ebenezer Scrooge, és un home que ha perdut l’esperit nadalenc, viu sol i esclavitza el seu treballador. La nit de Nadal rep la visita de tres fantasmes: el fantasma del passat el porta a recordar la seva tendra infància, el fantasma del present l’apropa a casa del seu treballador, on malgrat la pobresa en què viuen, regna l’amor, i el fantasma del futur el porta a veure la seva mort solitària. A través d’aquestes tres reflexions, Scrooge canvia el caràcter i recupera amb l’esperit de Nadal.