FOTOFILOSOFIA 2019

El passat 21 de novembre a les 17 hores va tenir lloc la cloenda de la Mostra de Fotofilosofia a l’Aula Magna de la Facultat de Filosofia de la Universitat de Barcelona. L’acte va comptar amb la presència de representants dels més de cinquanta centres de secundària de Catalunya i Balears implicats.

En representació del nostre centre van assistir-hi els alumnes Laura Bonals i Adrià Garcia, de 1r de Batxillerat, i la professora Esther Quevedo, responsable de l’activitat. A les altres dues finalistes, Amàlia Casamitjana i Elisa Pérez, els va ser impossible desplaçar-se a Barcelona per motius esportius. Tots els alumnes finalistes i els centres participants van rebre un diploma commemoratiu de mans del degà de la Facultat de Filosofia de la Universitat de Barcelona.

L’objectiu de la Mostra de Filosofia, emmarcada en la celebració del Dia Mundial de la Filosofia, reconegut per la UNESCO, és enriquir el pensament filosòfic a secundària, aplegant “espurnes de pensament” dels alumnes plasmades en una fotografia digital il·lustrativa d’ una pregunta vinculada a la filosofia.