Ràdio Pau Claris: dos primers podcast!

Estrenem un nou mitjà de comunicació a l’Institut Pau Claris, un mitjà de comunicació fet per alumnes i adreçat als alumnes cercant la participació de tota la comunitat educativa.

Aquí teniu el primer podcast de Ràdio Pau Claris Fem que les coses passin on trobareu els espais de notícies d’interès, entrevista i peça musical. En aquest primer podcast escoltareu l’entrevista al director del centre, en Francesc Maldonado, i les espectaculars veus de la Mafalda, la Rita i la Paula amb un tema de la pel·lícula HairSpray.

El segon podcast de Ràdio Pau Claris es titula Dones al poder. Moltíssimes gràcies a la Mariel Soria (Mariel) i el Manel Barceló, l’entrevista és d’allò més interessant. Si en voleu saber més, només cal que cliqueu sobre l’enllaç…

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *