Taller al Parc Científic de Barcelona

EL dimecres passat, 8 de novembre, vam fer una sortida amb els i les alumnes de Biologia de 1r i de 2n de Batxillerat al Parc Científic de Barcelona, situat a la Zona Universitària de Pedralbes, a fer un taller experimental sobre proteïnes. L’objectiu de la sortida ha estat un Centre d’Investigació punter, practicar i familiaritzar-nos amb les tècniques experimentals d’avantguarda, conèixer la professió científica i treballar les proteïnes, un dels quatre tipus de biomolècules orgàniques dels éssers vius i que estudiem en la nostra matèria de Biologia de Batxillerat. Després del taller la científica Paola Bartoccioni, mare d’una de les alumnes del nostre centre, ens va ensenyar el seu laboratori i deferents instal·lacions del mateix centre.