L’alumnat de l’institut Køge Gym ens visita

Rebem a l’alumnat de l’institut Køge Gym de Dinamarca al centre, potenciant l’aprenentatge autèntic de l’alumnat.

Durant tot un matí, l’alumnat de 2n de batxillerat ha acompanyat als alumnes visitants i han dinamitzat diverses activitats i han tingut una molt bona oportunitat de conèixer altres realitats i millorar les seves competències comunicatives.

Aquesta visita s’emmarca dins del programa Erasmus+ KA-120 que durant aquest curs 2023-24 hem començat a desplegar i que permetrà a l’alumnat de 2n de Batxillerat viatjar a Copenhague al començar el mes de gener del 2024, gaudint d’una mobilitat de 1 setmana en la qual el centre Køge Gym dinamitzarà algunes de les activitats que el nostre alumnat realitzarà.