Projecte Rossinyol

Si algú confia en tu, volaràs més lluny! Aquest és el lema del Projecte Rossinyol. El Pau Claris ens sumem a aquest projecte de mentoria enfocat en el lleure entre estudiant voluntari, universitari o de grau superior, i alumnat de centres educatius. A través de la mentoria, s’afavoreix la cohesió social, l’èxit educatiu, l’intercanvi i el foment de la interculturalitat, la descoberta i la responsabilitat de totes les persones que hi participen.

Concretament, cada estudiant universitari o de grau superior és aparellat amb un/a noi/a d’entre 11 i 15 anys, prèviament seleccionat pel centre educatiu. Les parelles Rossinyol es troben durant el curs escolar una vegada a la setmana, fora de l’institut i durant un mínim de 3 hores. Es duen a terme activitats en l’àmbit de lleure per descobrir l’entorn de la ciutat i crear una relació de confiança i respecte mutu. Les persones participants reben formació i seguiment personalitzat, treballant transversalment durant tot el procés la perspectiva de gènere i la competència intercultural.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *