Obrim les portes!

El dijous passat vam celebrar la primera jornada de portes obertes a l’institut. Primer, l’equip directiu va rebre a les famílies a la sala d’actes, on van explicar quins són els essencials que vertebren el projecte educatiu del centre, així com els projectes amb què treballem. A continuació, l’alumnat es va organitzar per espais i van anar explicant a les famílies en què consisteix el Pau Claris i tot allò que s’hi duu a terme: projectes (FUP), ERASMUS, STEAM (laboratori de mates, robòtica) i batxillerat, entre altres. A continuació us passem un seguit de fotografies que il·lustren el que va passar en els diferents moments i espais.

Volem donar les gràcies especialment a aquells alumnes que, amb la seva dedicació i esforç, van convertir-se en els protagonistes de la jornada. Si us heu quedat amb ganes de conèixer l’institut demà dia 1 se celebra el segon dia de portes obertes a partir de les 16:45 h de la tarda.