Carnestoltes 2023 al Pau Claris

El divendres ens vam reunir tots plegats per celebrar el Carnestoltes. Primer vam unir-nos amb l’escola Pere Vila a la desfilada conjunta per l’Arc de Triomf. A continuació vam moure’ns a la sala d’actes on cada grup va dur a terme el seu propi ball o espectacle sota l’atenta mirada del jurat, format per l’alumnat de 2n de batxillerat, el qual va acabar repartint premis per tothom! I és que el nivell artístic dels grups no va decebre.

La consigna general era disfressar-se de temes relacionats amb sèries i pel·lícules. 1A anaven de lladres, 1rB d’Scream, 2nA de Pirates del Carib, 2n B de Peaky Blinders, 3r A de Black Men, 3r B de Tigers vs. Eagles, 4t A de Shrek, 4t B de Tarantino, 4t C d’univers Tim Burton, 4t D d’Oliver i Benji, 1r de Batxillerat de pel·lícules de casaments i 2n de Batxillerat de Toy Story.

Moltes gràcies a tots i totes per la vostra implicació en la festa del Carnestoltes! Va ser un gran dia! A banda de les fotos, trobareu en el següent link el vídeo del curs guanyador del premi al millor ball.