Lletres a les aules (de 4t)

El 3 de febrer a 4t d’ESO vam tenir la sort de rebre la vista de l’escriptor Rubèn Montañá. Aquest acte se situa dins del programa Lletres a les aules del Departament de Cultura. L’autor va mantenir una agradable xerrada amb els alumnes de 4t al voltant de la seva obra més recent, Les esferes del temps, que hem llegit i gaudit aquest trimestre al projecte de MUSSOL.

Un breu club de lectura on Montañá va compartir amb els estudiants els secrets de les seves fonts d’inspiració a l’hora de crear espais, temps, personatges, etc. de la seva obra. Al seu torn, diversos alumnes van fer preguntes diverses aprofitant la magnífica ocasió de poder conversar amb l’autor d’una novel·la que acaben de llegir: segle XIX, Exposició universal de 1888, ciència-ficció, realitat, steampunk, llenguatge de l’època i moltes altres curiositats van sortir a escena durant l’hora que va durar l’encontre.

Per finalitzar la sessió, els alumnes i els docents del projecte de MUSSOL van mostrar els productes finals del projecte del primer trimestre: un projecte de monument que podria ser-hi en lloc de l’Arc de triomf amb elements sociohistòrics del segle XIX. L’autor i actor badaloní va acabar la seva visita signant exemplars del seu èxit editorial i va mostrar el seu agraïment per l’aposta del centre en vers de les lectures d’entreteniment i amb component social. Esperem poder tornar a comptar amb el seu valuós testimoni el curs vinent.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *