Setmana Erasmus+

Durant la setmana que han estat els alumnes i el professorat de l’Struensee Gymnasium d’Hamburg els hem fet l’acollida al centre i hem dut a terme un conjunt d’activitats que hem dissenyat l’alumnat de 3r d’ESO. Que interessants, entre d’altres, les sortides a la platja i al Parc Güell! Aprenentatge en context, interculturalitat i competència plurilingüística. Es pot demanar més? Una experiència magnífica del projecte “Sailing towards a sustainable city”  dins del programa Erasmus+. “Smooth Sailing towards a Sustainable City” @institutpauclaris @insta.struensee @sepie_gob  @ErasmusPlusSEPIE #erasmusplus. Aquí algunes fotos i uns vídeos de reflexió de dues parelles d’intercanvi: Mariona & Jakob i Luca & Tom. Sou molt grans!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *