Final de cine! Projecte WeTubers

Us presentem el projecte WeTubers en el qual han participat els alumnes de 2n d’ESO i personal qualificat. Aquest projecte consisteix a fer un vídeo on es reivindica algun dret o en denunciar alguna injustícia en col·laboració amb els artistes del projecte MUS-E de la Fundació Yehudi Menuhin.

A la Festifest de cloenda vam demanar l’opinió a diversos alumnes. Amb un cert nivell d’unió, la majoria d’alumnat va arribar a la conclusió que amb els recursos que hi havia a mà es va poder fer una gala agradable, entretinguda i plena d’emocions.

Gràcies a l’oportunitat de crear aquest projecte, l’alumnat ha pogut connectar amb el medi social, natural i amb l’alumnat d’altres cursos.

El tema del vídeo guanyador és la vulnerabilitat digital, és a dir, sobre l’assetjament a les xarxes socials. L’equip està format per l’Ashly i la Tazum i amb la intervenció d’alumnes de 3r. Moltes felicitats! Tot un èxit!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *