El monstre al laberint

Dijous 10 de març l’alumnat de 1r d’ESO i la coral de patis del centre van participar en l’òpera El monstre al laberint del Liceu de Barcelona. Una òpera participativa que aprofundeix en un dels pitjors drames que patim al nostre món, el de la immigració forçada per les guerres, les dictadures, la fam i l’extrema pobresa.

En un món que no els ofereix cap oportunitat de viure amb dignitat, milers de persones intenten trobar una oportunitat de vida. L’òpera treballa aquest drama apropant-lo a tots nosaltres a través del mite grec del monstre del laberint, el minotaure que es menja a les persones.

Moltes gràcies, alumnes, professors i famílies per donar veu aquest drama que ara ressona en els nostres caps amb molta força per la guerra d’Ucraïna. Volem viure en pau en una societat igualitària, cohesionada i digne. NO A LA GUERRA.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *