“No podem oblidar-ho”

Durant el curs 2020-21, dins del projecte MUSSOL l’alumnat de 4t d’ESO va crear un conjunt de vídeos amb el suport de Teleduca i l’equip educomunatiu. Volem agrair a les persones que han volgut donar el seu testimoni per ser escoltat per l’alumnat i ajudar-los a no perdre la memòria de la nostra història més recent. Us animem a visualitzar-los per copsar els seus relats i la necessitat de tenir molt present la història per aprendre d’ella. ‘No podem oblidar’ és un projecte que vol conscienciar a l’alumnat d’aquella època tan convulsa i la necessitat de ser crític amb tota la informació que ens arriba distorsionada i falsejada. Teniu tots aquests vídeos disponibles en aquest enllaç.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *