Participació en la mostra CTM

L’alumnat de 1r de Batxillerat que realitza la matèria de Tecnologia Industrial va particpar divendres 10 de juny a la mostra de projectes del programa Canvia el Teu Món (CTM).

A la mostra van estar participant un conjunt de centres educatius d’arreu de Catalunya i vam poder gaudir d’una experiència fantàstica, al compartit i mostrar el nostre projecte de control de fums i gasos en habitatges. A més, CTM va programar un taller per treballar els ODS amb el qual l’lalumnat va compartir aprenentatges sobre alguns dels 17 objectius.

Moltes graciés a tota l’organització per fer possible aquesta mostra.

@EmpiezaxEducar #CTM #Canvia el teu món # STEAMcat

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *