Projectes internacionals

Projecte eTwinning 1r ESO

Durant el curs 2020-2021, l’alumnat de 1r ESO va participar en un projecte eTwinning de la Comissió Europea amb set instituts d’Alemanya, Itàlia, Polònia, Bòsnia i Hercegovina, Lituània, Portugal i Turquia. El projecte, anomenat “Show me the most beautiful places of your country”, tenia com a objectiu obrir una finestra a l’entorn cultural, social i educatiu de l’alumnat i poder compartir els trets més representatius dels llocs on viuen.

Tenint en compte les limitacions plantejades per la pandèmia, aquesta iniciativa va suposar una oportunitat perquè l’alumnat pogués fer servir la llengua anglesa en situacions comunicatives reals, a través de diferents reptes plantejats al llarg del temps. Algunes de les tasques que vam elaborar van ser: la creació d’un logo per al projecte, una presentació en format digital del seu entorn o la redacció de postals per als nostres socis.

Aquestes són les paraules d’agraïment que ens va dedicar la Coordinadora del Projecte:

“Thank you for your support through the project. You and your students did a really great job and we learned a lot from you. You are well organised and hardworking, that’s why your works were so brilliant. I hope to work with you once again in the near future!”

Mrs Joanna Józwik

Nosaltres també esperem tornar a col·laborar junts en un futur!

Coordinació de Projectes Internacionals