Festes i celebracions.

En el nostre centre alumnes i professors celebrem 3 de les festes més representatives del calendari. Aquell dia, es suspèn l’activitat lectiva i els alumnes participen de diverses activitats organitzades per les diverses coordinacions.

• Festa de Nadal. La celebrem el dia previ a les vacances de Nadal. Es tracta d’una festa on es combinen tota mena d’activitats: torneigs esportius a les pistes de l’institut i al Pavelló La Bastida, celebració de l’amic invisible amb el grup de tutoria, tallers de descoberta d’activitats lúdiques com “castells” o circ i el túnel del terror organitzat per l’alumnat de 4t d’ESO. Es tracta doncs d’una diada lúdica on l’alumnat gaudeix de l’espai de relació social fora de l’aula.
  • Festa de Carnestoltes. Els dies anteriors a la festa de Carnestoltes l’alumnat s’organitza per grups classe i prepara un seguit de comparses amb música i coreografia. El dia de la festa fan la posada en escena, en el gimnàs, davant de la resta d’alumnat i professors. El jurat de les comparses són exalumnes del centre que s’ofereixen a compartir la festa amb nosaltres!

• Festa de Sant Jordi. El dia 23 d’abril celebrem el dia del llibre i la rosa amb tallers culturals, l’entrega de premis del concurs literari i la tradicional venda de roses i llibres organitzat per l’alumnat de 1r de batxillerat.

En finalitzar el curs els nivells de 4t d’ESO i 2n de Batxillerat

• Festes de graduació. Durant el mes de juny, és costum en el nostre centre celebrar la graduació dels alumnes que finalitzen l’etapa obligatòria (4t d’ESO) i la postobligatòria (2n de batxillerat). L’acte de graduació té lloc en el gimnàs del centre, on els alumnes són acomiadats en companyia dels seus professors i familiars. Després ho celebrem tots junts al pati de l’institut amb un petit refrigeri. No falten les actuacions musicals i les intervencions per part de pares, alumnes i professorat. Aquests són moments per gaudir de la convivència en el centre de tota la comunitat educativa.

Graduació 2n batxillerat