SMX sortida a la Fira de l’ocupació juvenil de la Conca de Barberà

El dijous 23 de novembre, els alumnes del cicle d’informàtica de l’institut Joan Amigó i Callau van assistir a la Fira de l’ocupació juvenil de la Conca de Barberà, a Montblanc.

En aquesta edició van poder participar en la xerrada “Descobreix els teus talents”, va ser molt interessant, ja que va ajudar els joves a identificar els seus valors i habilitats per tal d’enfrontar-se al mercat laboral amb més seguretat i coneixements dels processos de selecció de personal que realitzen les empreses.

Tot seguit moltes empreses de la comarca tenien un estant informatiu, on els alumnes podien dipositar els seus currículums i els explicaven els perfils de treballadors que les empreses estan cercant.

Un altre servei que oferia la fira eren sessions individuals, on un tècnic i un alumne feien un “Role playing d’entrevista de feina”, per tal de practicar  per a les futures entrevistes.