L’Institut Joan Amigó, finalista en el concurs literari AMIC-Ficcions

Per segon any consecutiu, l’alumnat de l’Institut Joan Amigó i Callau aconsegueix arribar a la final del 16è Concurs literari AMIC-Ficcions. Es tracta de dos equips, cadascun dels quals està format per dos alumnes que han presentat el seu treball de manera conjunta.

S’han seleccionat un total de 200 finalistes dels 4.974 treballs presentats a concurs. Aquests finalistes es trobaran el dimecres 22 de maig a l’espai Caixa Fòrum de Barcelona a les 16 h. per tal de conèixer els guanyadors de l’edició d’enguany.

Aquest certamen literari proposa a l’alumnat d’ESO i batxillerat la creació d’una història en tres capítols, que van lliurar al gener, febrer i març. Prèviament, l’alumnat s’havia inscrit i havia triat un dels cinc començaments que apareixen a les bases. La seva història, doncs, representa la continuació del que podríem anomenar capítol zero.

El concurs AMIC-Ficcions està organitzat per l’Associació de Mitjans d’Informació i Comunicació i compta amb el suport de la Generalitat de Catalunya i la Fundació Carulla, entre d’altres entitats i institucions.

No cal dir que els desitgem molta sort a tots quatre, tot i que arribar a ser finalistes d’un concurs d’aquest abast ja és un premi.