Treball de síntesi de l’alumnat de tercer d’ESO de l’Institut Joan Amigó

Durant els dies 24, 25 i 26 d’abril, l’alumnat de 3r d’ESO va realitzar el seu treball de síntesi. La temàtica d’enguany ha estat l’esport aquàtic. Les activitats s’han fet a la platja de Tamarit i el camp base, on l’alumnat menjava i dormia, era a les instal·lacions del Càmping Trillas.

Els nois i noies han tingut l’oportunitat de practicar una modalitat esportiva que habitualment no realitzen, alhora que han pogut conviure i divertir-se en un marc envoltat de natura.

Concretament, han pujat en caiac, han practicat el pàddel surf, han vist el mar des d’una altra perspectiva fent coastering + SNRKL i han participat en un raid d’aventura i en uns jocs olímpics; tot plegat amb el monitoratge d’un equip d’experts que els han acompanyat i orientat en tot moment.