Preinscripció SMX curs 2021-2022

Període: del 11 al 17 de maig de 2021

Sol·licitud: sol·licitud de preinscripció

SOL·LICITUD ELECTRÒNICA

Mitjançant certificat digital, com DNI electrònic, Cl@ve, idCat, etc.

Si no es disposa de cap certificat, us en podeu generar un de forma fàcil, l’idCat Mòbil; us expliquem com:

Cal complir els requisits següents per obtenir l’idCat Mòbil:

• Ser major de 16 anys.
  • Disposar de DNI o TIE o NIE amb fotografia.
  • Disposar d’adreça de correu electrònic i un telèfon mòbil a efectes d’identificació i contacte.
  • Targeta sanitària per la teva identificació.

Accediu a l’adreça https://idcatmobil.seu.cat/ i trobareu les instruccions pas a pas de com fer-ho.

Per utilitzar l’idCAT Mòbil només cal introduir el número de document d’identitat i el número de telèfon mòbil en el web on calgui identificar-se electrònicament per fer un tràmit. Tot seguit es rep un missatge al telèfon, que conté una clau d’accés per introduir-la en el web. En aquest cas, al tràmit de sol·licitud de preinscripció.

Una vegada identificats, caldrà entrar el número d’identificació de l’alumne/a (RALC) que us proporcionarà l’institut on està matriculat per poder recuperar les seves dades personals i acadèmiques, omplir les preferències i enviar la sol·licitud.

SOL·LICITUD EN SUPORT INFORMÀTIC

En el cas que no es pugui realitzar la preinscripció de forma electrònica, s’haurà de fer en suport informàtic i caldrà adjuntar el llibre de família i el DNI del pare, mare o tutor de l’alumne.

INFORMACIONS I/O RECOMANACIONS
  • Tenir fotografiada o escanejada la documentació en el mateix dispositiu des d’on es fa la sol·licitud.
  • El codi del nostre centre és 43006617, el necessitareu per indicar a quin centre voleu preinscriure-us.
  • Demaneu al vostre centre actual el número d’identificació de l’alumne/a (RALC) per poder lligar la sol·licitud al seu expedient acadèmic i personal.
  • Cenyiu-vos al calendari establert, lliurar la sol·licitud o la documentació fora de termini us fa perdre tots els drets d’adscripció amb el risc que això comporta de quedar-se sense plaça al centre.

Puc presentar dues sol·licituds a dos centres diferents per uns mateixos estudis?

No, en cap cas. S’ha de presentar una sola sol·licitud i indicar-hi per ordre de preferència els diferents centres als que us interessa inscriure la vostra filla o fill.

Si tinc dubtes omplint la sol·licitud on em puc adreçar?

Podeu posar-vos en contacte telefònic amb el nostre centre al telèfon 977 870 154, en horari de 10 a 13 hores i dimarts de 15:30 a 17 hores.

Per més informació: web del Departament d’Educació.