Una alumna de l’Institut Joan Amigó i Callau veu publicada la seva narració

L’alumna de 4t d’ESO Awen de Cacqueray Vila ha presentat el seu llibre Camí dels horts al professorat de l’Institut Joan Amigó i Callau. L’acte va tenir lloc el divendres 2 de febrer a la sala del professorat. L’autora i la seva tutora van explicar com s’havia gestat el projecte de redacció i edició d’aquesta narració i, tot seguit, es va obsequiar cada professor amb un exemplar signat per l’Awen.

La història narrada es basa en una experiència personal de l’autora. Un cop escrita, la professora de Llengua Catalana Àngels Planes la va fer arribar a l’Associació Cap infant sense conte, una entitat sense ànim de lucre que vetlla per fomentar la creativitat i l’hàbit lector en els infants, entre d’altres objectius. Aquesta idea encomiable es concreta amb l’autoedició d’algunes narracions i contes, i compta amb el finançament d’empreses, ajuntaments i altres entitats.

La narració de l’Awen va ser considerada de prou qualitat i amb uns valors prou adequats per entrar en el conjunt d’obres publicades el 2023. La il·lustració és de la Lola Coromines Fajula, tot i que la pròpia autora va realitzar un dels dibuixos que acompanya el seu text.

Desitgem a l’Awen una prolífica i meritosa carrera en el camp de les humanitats.

Enllaç al conte