Xerrada feta per membres de l’Associació Submón de Barcelona a 3r i 4t d’ESO:

Entendre la importància de conservar els hàbitats marins ha estat l’objectiu de la xerrada que aquest dimecres 24 de febrer ens han realitzat dos membres de l’Associació Submón de Barcelona a l’alumnat de 3r i 4t d’ESO. Aquesta associació està duent a terme el Projecte EDUCAMARES, un projecte que té per objectiu divulgar entre l’alumnat els espais Natura 2000 marins, donant-los a conèixer i posant en valor la seva importància com a eina per aconseguir conservar la biodiversitat marina.

Web de Submon i el projecte EDUCAMARES

Hem escoltat l’ecolocalització dels dofins, hem pogut veure de primera mà les barbes d’una balena i una costella de balena enorme! Hem vist una nacra (un bivalve en perill d’extinció). Hem comprovat l’impacte de la pesca sobre les tortugues marines i hem entès la importància de preservar les praderes de posidònia. Ha estat una xerrada molt interessant i educativa.

Rosalia Anglès Vidal

Professora de Ciències