L’alumnat de primer d’ESO visita la Biblioteca Pública M. Ramon Muntanyola

Per quart any consecutiu l’alumnat de primer d’ESO visita la Biblioteca Pública M. Ramon Muntanyola per conèixer el funcionament d’una biblioteca municipal, els serveis que ofereix i, especialment, activar el carnet de préstec. Aquesta activitat està organitzada per la comissió de lectura del nostre institut.

En sessions de tutoria l’alumnat ha visitat les instal·lacions i la Núria Estadella, la seva bibliotecària, ha endinsat els joves en el món il·limitat que ens obre la lectura. També ha informat sobre les darreres adquisicions de fons bibliotecari i ha explicat el funcionament del seu club de lectura juvenil, que a més dinamitza una de les docents del nostre centre, l’Elisenda Rosell.

D’aquesta manera facilitem que tot l’alumnat de l’institut tingui accés i gaudeixi dels serveis de la biblioteca pública i l’escolar de l’Espluga de Francolí, perquè les dues biblioteques han d’estar sempre en connexió per apropar a tothom la lectura!

Àlbum de fotos de la visita a la biblioteca