La Bruna Ribé Fonoll guanya a les semifinals territorials del Concurs de Lectura en veu alta

La Bruna Ribé Fonoll, alumna de 2n d’ESO de l’INS Joan Amigó i Callau, ha estat escollida com a guanyadora en la fase semifinal territorial del XVIII Concurs de Lectura en veu alta. L’alumna participava en la categoria “Corsaris”, que correspon a l’alumnat de primer i segon d’ESO. La prova que la Bruna va superar consistia en la lectura individual d’un fragment de la novel·la L’evolució de la Calpurnia Tate, de Jacqueline Kelly.

D’aquesta manera, l’alumna de l’INS Joan Amigó passa a la final territorial del concurs, que tindrà lloc el proper 12 de maig a l’Auditori de la Diputació de Tarragona. Si superés amb èxit aquesta segona fase interescolar, esdevindria guanyadora territorial en la seva categoria i rebria el premi en la Festa de la Lectura, que s’esdevindrà al juny al Teatre Nacional de Catalunya. Li desitgem molt d’encert!

El Concurs de Lectura en veu alta és organitzat per la Fundació Enciclopèdia Catalana i el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya. En les semifinals territorials, en què ha estat seleccionada la Bruna, hi havia alumnat de la seva categoria de la Conca de Barberà, l’Alt Camp, el Baix Camp i el Priorat.