La Marina i l’Awen entrevisten el senyor Josep Maria Vallès per la Fira

El dissabte de la Fira de Sant Vicenç de l’Espluga, dues alumnes de l’Institut Joan Amigó i Callau, l’Awen de Cacqueray i la Marina Foix, van entrevistar el senyor Josep Maria Vallès.

El motiu d’aquesta entrevista va ser la recent publicació del llibre L’Espluga dels vostres avis, que el Josep Maria Vallès ha escrit, editat i regalat a l’alumnat de 4t d’ESO de l’institut de la vila. Com ja es va anunciar en el seu moment, la presentació del llibre es va fer el passat mes de desembre.

Amb motiu de la Fira del nostre poble, aquestes dues alumnes han volgut aprofundir una mica més en el contingut de l’obra fent diverses preguntes a l’autor: com era la Fira que van viure els nostres avis? Què s’hi venia i què s’hi comprava? Quines altres vies de comerç hi havia a l’Espluga la resta de l’any? I, més encara, quines eren les diversions que s’oferien als vilatans joves i de més edat amb motiu de la Fira?

El senyor Vallès va contestar a bastament aquestes i altres qüestions i va emplaçar l’alumnat de l’institut que hi vulgui prendre part a participar en una taula rodona sobre l’Espluga del seus avis. Aquest acte s’organitzarà properament i comptarà amb la col·laboració de l’Espluga FM Ràdio.

Enllaç al document d’àudio