Visita al museu Fassina Balanyà

Els alumnes de 3er d’ESO han visitat el museu Fassina Balanyà, a l’Espluga de Francolí. En aquesta visita, que ha transcorregut en un ambient distès i agradable, els alumnes han pogut aprofundir en la tradició industrial del nostre poble, alhora que han après i han posat en pràctica els seus coneixements sobre destil·lació. Aquesta tècnica de separació és la primera de diverses que veuran dins del tema de les mescles i separacions, de l’assignatura de Física i Química. La possibilitat de veure de forma interactiva els continguts de la matèria, i més coneixent el nostre entorn i conceptes d’economia circular o reciclatge és un privilegi, i volem agrair als guies i personal del museu per la seva atenció amb nosaltres i la professionalitat amb que ens ho han explicat.