On viu en Derek? Literatura i educació artística a “Terror en la red”

Com ens imaginem l’habitació d’un dels protagonistes de “Terror en la red”? Aquest és el repte que hem plantejat a l’alumnat de segon d’ESO en un projecte coordinat des de llengua castellana i educació visual i plàstica.

L’alumnat ha llegit l’obra i ha mostrat a través d’aquest projecte la seva comprensió dibuixant un dels espais claus on s’hi desenvolupa l’acció. Per poder fer aquests dibuixos calia dominar la tècnica artística de la perspectiva, que s’ha treballat des d’educació visual i plàstica. Per tant, en aquest projecte els alumnes també han hagut de demostrar el domini d’aquesta tècnica artística.

Tant l’alumnat com les docents valorem molt positivament la proposta, perquè hem pogut treballar la perspectiva de manera més significativa descrivint un espai que ens hem fet nostre perquè l’hem compartit llegint “Terror en la red” aquest primer trimestre