L’alumnat de primer d’ESO entrevista en Xavier Llopart a la biblioteca de l’institut

Com ja us vam avançar, el 25 de gener ens va visitar Xavier Llopart per parlar sobre la seva vida i la seva novel·la “L’Oreneta de Mont-Sacer”. L’alumnat de primer d’ESO havia llegit aquesta obra des de l’assignatura de llengua catalana i s’havia documentat per fer-li unes preguntes sobre aquest llibre i altres de les seves publicacions. Els joves van poder parlar amb l’autor sobre la lectura que havien fet i preguntar totes les curiositats que la novel·la els despertava. Al final de la visita, els va signar la novel·la. L’acte va tenir lloc a la biblioteca de l’institut.

Amb molt entusiasme havien preparat la seva visita des de principi de curs a través de  les àrees de llengua catalana, club de lectura, i visual i plàstica. Entre les activitats que ells han elaborat per preparar la visita i rebre l’autor, el que més ha agradat a l’alumnat ha estat decorar el centre amb retrats de personatges de la novel·la. Aquests retrats han permès descriure’ls a través de l’expressió escrita, la fotografia, el dibuix i el collage.