El B.M.R es presenta a la fase provincial del Concurs de Lectura en Veu Alta

L’alumne de 2n ESO Alfa B.M.R va participar el passat dijous 11 de maig en la fase territorial del Concurs de Lectura en Veu Alta després d’haver quedat finalista en la fase territorial que va tenir lloc el 22 d’abril.

En aquesta ocasió, el B. va llegir un fragment de la novel·la de Ricardo Alcántara, El vol protector de l’harpia. L’elecció havia estat seva i va haver de llegir durant un minut. Tot i fer un molt bon paper, finalment no va quedar classificat. El que sí que podem dir és que tant ell com els sis companys de classe que van assistir a l’acte s’ho van passar molt bé escoltant tants bons lectors i lectores i gaudint d’un formidable espectacle de màgia a la mitja part.

El curs vinent, hi tornarem!