Tallers OBERTS. Batxillerat D’ARTs

Amb l’objectiu de millorar la qualitat del servei públic i facilitar un espai de trobada que afavoreixi la cura, l’atenció i la convivència, l’horari del Batxillerat d’arts plàstiques es complementa amb una franja voluntària de Tallers oberts. La iniciativa sorgeix de la petició d’un grup d’alumnat del batxillerat d’Artarran d’una prova pilot que va ser realitzada a finals del curs passat.

La proposta va dirigida a l’alumnat de 1r i 2n de Batxillerat de la modalitat d’Arts plàstiques, imatge i disseny. L’obertura dels Tallers es farà els dimecres de 15:00 h a 17:00 h. per oferir espais de treball per al desenvolupament de les activitats pràctiques de la modalitat, podent obrir el taller de Volum, l’aula de Dibuix o l’aula d’Infografia, en funció de les necessitats. 

Els tallers són un dels fets diferenciadors de la modalitat, són espais on es treballen diverses especialitats de les arts plàstiques, la imatge i el disseny. Són aules dotades de materials, recursos i infraestructures pròpies de la vessant artística als que sovint l’alumnat no té accés a casa. Creiem que aquestes aules són eines pedagògiques i que poden donar suport a l’alumne en el desenvolupament de treballs, projectes i exercicis fora del seu horari lectiu, a l’hora que els hi ofereix l’oportunitat per treballar i col·laborar en un ambient distès i ric. L’alumnat treballa de forma autònoma, responsable i sempre en compliment de la Normativa d’ús, manteniment i convivència d’aquests espais. Tot i no ser una activitat de reforç, les aules s’obren amb l’assistència de professorat de la modalitat.

Estem molt satisfet de poder oferir aquest servei, que ben segur és una oportunitat de creixement acadèmic i personal.

Desplaça cap amunt
Ves al contingut