RETRATS IL·LUSTRATS DE DONES CIENTÍFIQUES

El passat 11 de febrer es va celebrar el ‘Dia Internacional de la dona i la  Nena en la Ciència’ i l’alumnat de 2n d’ESO ha fet una activitat per commemorar l’efemèride.  Cada estudiant ha realitzat una recerca sobre una científica extreta d’un llarg llistat de dones que van destacar i la contribució de les quals a la Ciència no va ser reconeguda ni valorada en el seu moment.  Han hagut d’informar-se sobre la branca o branques de la Ciència en la que van destacar, en  quin context històric i social van desenvolupar la seva tasca i quines van ser les dificultats i entrebancs que van haver de superar.

Repuestos a un click | Paco Costas

Amb tota aquesta informació, l’alumnat  ha realitzat una il·lustració de cada dona que hem exposat a la 2a planta (aula 200) del nostre institut, emmarcant també aquesta exposició en la celebració del ‘Dia internacional de la dona’ celebrat el 8 de març.

Esperem que us agradi i us animen a que visiteu la nostra exposició: ‘Retrats il·lustrats de GRANS dones científiques’!!

(Treball transversal  Dep.de Física i Química + Dep. de Visual i Plàstica)