Els exalumnes ens donen alegries

Us presentem al Mario Mas, un brillant exalumne de l’Infanta que va obtenir el Premi al Millor Expedient Acadèmic l’any 2013.

El Mario va ser representant de l’alumnat al Consell Escolar del centre des que feia 2n d’ESO fins que va marxar del centre a 2n de Batxillerat.

Quan va marxar del centre va estudiar doble grau en dret espanyol i francès de l’UAB i la Universitat Toulouse 1 Capitole (1r i 2n de carrera a Barcelona; 3r i 4t a Toulouse).

Va obtenir el grau en Dret a Espanya amb premi extraordinari de grau, la llicenciatura en Dret a França i un Màster en Dret International també a França, en els dos casos amb menció summa cum laude.

Després va estudiar un Màster d’Advocacia i un altre Màster in International Bussiness Law a ESADE amb una beca ESADE Talent Scholarship.

Des que va acabar els màsters al juny del 2018 treballa a Cuatrecasas com advocat i forma part d’un programa
internacional al despatx, el Programa Pro Abogacia Internacional.
Ara ha aconseguit la Beca Fulbright Ampliación de Estudios. Tasca no gens  fàcil perquè és una convocatòria de
només 22 beques per a totes les àrees de coneixement.
Amb aquesta beca en Mario anirà a fer un màster als Estats Units
És un goig compartir amb tothom les alegries que ens donen els exalumnes de l’Infanta i que se’n recordin
de nosaltres quan aconsegueixen grans objectius.