4t d’ESO van d’esquiada!

Els dies 6,7 i 8 de març l’alumnat de 4t d’ESO de l’Infanta va realitzar les colònies d’esquí i snowboard a l’estació de Masella. Tothom va gaudir de 3 dies amb cinc hores diàries de classe de l’especialitat escollida, separats segons nivells d’aprenentatge. La primera tarda, dutxa, descans, passeig per Bellver de Cerdanya i bon menjar a l’hotel. La segona tarda, a més a més vam fer una visita a Puigcerdà i a la nit un bingo musical i karaoke amb els que vam gaudir molt! Monitores, monitors i alumnat van treballar de valent, de manera que el darrer dia van poder posar en pràctica tots els coneixements i habilitats adquirides  pujant a les pistes de màxim nivell segons les possibilitats de cadascú. Bon temps, molta il·lusió i millor comportament. Moltes Felicitats !!!

Si cliqueu l’enllaç, podreu veure el vídeo d’aquesta meravellosa experiència:

Esquiada 2024.MOV